Politika kvalitete
Kao društvo koje pruža komunalne i pogrebne usluge, oduvijek smo okrenuti kvaliteti i brizi za korisnika usluge. Korisnici usluga koji nam se obraćaju u najtežim trenucima svog života, kojeg predstavlja gubitak voljene osobe, osobito su osjetljivi te im stoga pružamo najkvalitetniju moguću uslugu. Naši su djelatnici u svakom trenutku spremni ponuditi savjet i pomoć, kako bi organizacija pogreba bila što je manje stresno iskustvo.
Ponosimo se činjenicom da neprestano radimo na poboljšanju infrastrukture na pulskom gradskom groblju Monte Ghiro, kao i na mjesnom groblju u Štinjanu te na Mornaričkom spomen groblju u Puli. Mornaričko groblje, kao i stari dijelovi pulskog gradskog groblja sadrže neprocjenjivu kulturnu baštinu koju čuvamo od uništenja i propadanja, a uređenjem svih površina i parkova osiguravamo zadovoljstvo naših posjetitelja groblja.
Svakodnevno vodimo brigu o zaštiti okoliša te otpad koji nastaje na grobljima kojima upravljamo sortiramo i recikliramo u najvećoj mogućoj mjeri, a nereciklabilni otpad zbrinjavamo u skladu sa važećim zakonskim propisima.
Poštujemo naše zaposlenike, kojima omogućavamo usavršavanje u području svoga rada, kako bismo u svakome trenutku bili u mogućnosti ispuniti sve zahtjeve korisnika i zadovoljiti sve važeće zakone i propise iz područja komunalne i pogrebne djelatnosti.
Od samog osnutka, u društvu Monte Giro d.o.o. zadovoljstvo korisnika naših usluga smatramo najvećim pokazateljem uspjeha i kvalitete. Oduvijek okrenuti kvaliteti i zadovoljstvu korisnika, potvrda našeg rada došla je certifikacijom sustava kvalitete prema normi ISO 9001. Ispunjenjem svih zahtjeva koje postavlja norma, trajnim unaprijeđenjem kvalitete te analizom zahtjeva i mišljenja korisnika usluga, bit ćemo u mogućnosti potrebe korisnika još kvalitetnije ispunjavati.
Uprava Društva redovito donosi naputke za poboljšanje kvalitete usluga i zadovoljstva korisnika, a djelatnike uključuje u ispunjavanje istih. Svi djelatnici Društva obvezni su postupati u skladu s Politikom kvalitete te svojim radom pridonositi trajnom poboljšanju kvalitete, a sve u cilju zadovoljstva korisnika naših usluga.
U Puli, 01. veljače 2024.